fredag 24. juli 2009

Rusletur i byen - alene...



Hvorfor jeg skriver alene - er at da kan man gå rolig og titte uten å blakke seg helt... Når vi damene er sammen er det lett å bli "forført" til å kjøpe noe. Dette er helt deg, Marit og dette er typisk deg Trine. Kjenner dere til dette? Men i dag har jeg bare vært innom favorittbutikkene mine i fred og ro. For meg som har bodd mange år i Oslo, er det en drøm å handle i Halden! Man får alltid hjelp av hyggelige damer. I dag har jeg vært hos Alle Tiders, Lykke og Sko Finsrud og bare tittet og skravlet litt med damene. På Sørsiden har jeg en også en favorittbutikk som heter Maggi - var innom der i dag og hentet to bukser som er blitt lagt opp og glemte å ta bilde... Huff, men det kommer! Synes det er hyggelig å støtte butikkene som ligger i Storgata - og som må ordne sæ sjæl!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jøss, her var det no` kjent gett ;O) Snill du, som reklamerer litt for oss damene i Gågata. Ønsker deg en god helg, og god tur! For du reiser vel snart?

Klem Susanne