søndag 30. august 2009

Nå er jeg stolt - prosjekt 2 er ferdig :o)

For det første må jeg takke for mange hyggelige kommentarer! Dette blir mer og mer spennende for hver gang jeg åpner bloggen.
Det er noen som lurer på hvorfor jeg ville pusse opp dette bordet. Det er fordi det er satt sammen av nytt og gammelt. Bordplata og klaffene er forholdsvis nye. Nå har jeg malt beina i hvitt og bordplata og klaffene i mørk grått. For å friske opp litt malte jeg på fire hvite (sjablon) roser. Synes ikke det ble så værst... Er litt usikker på om jeg skal ha det sjøl eller selge det - må teste ut forskjellige plasseringer før jeg bestemmer meg :o)
(Klikk på bildet for å se detaljene bedre)

4 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Så flott det var! Det er ikke så lett å se på bilder hvordan kvaliteten på tingene er. Jeg har nettopp vært på auksjon og funnet mange fine ting. Og de må males alle sammen pga skjolder og hakk som må sparkles :)

Søte sjablonger du har brukt :)

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Anonym sa...

Hjelp - noe såå nydelig:-)
Selg det til meg du, fnis!
Ha en fin kveld, klem Hege.

Solveig sa...

Dette ble bare kjempefint!! Spennende fargekombinasjon og koselig å se at alt ikke er helt hvitt....;o)
Ønsker deg en flott morgendag.
Klem fra Solveig

Ann sa...

Det ble et virkelig flott bord!! Mye fint her på bloggen din. Har lagt Marits pust i bakken til i bloggrollen på Glassveranda i dag :)
Tusen hjertelig takk for din særdeles hyggelige kommentar på Glassveranda forresten! Kjempekoselig!

Ha en riktig fin uke!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.