tirsdag 26. januar 2010

Det begynte med en utfordring ...



... fra Malivas verden: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?
Ja, ja, tenkte jeg det kan jeg være med på. Så her Maliva, er noen av smykkene mine.
Noen henger og noen er i sæbe-koppen og noen i et skrin som ikke synes.
Og ingen er av stor verdi!

Når jeg først var igang med å fotografere på badet, tok jeg likså godt noen ekstra bilder.
Er veldig glad i den gamle tømmerveggen som skiller badedelen og toalettdelen.
Den lar jeg være som den er - ikke noe hvitmaling her...

Et badekar med løveføtter hadde vært nydelig, men foreløpig blir det som det er...
Dette var dagens bilder som kom til på impuls og uten noe stayling.
Ok å vise hvordan det er i "det daglige" *smiler*.
I kveld blir det håndballkamp igjen - spennende.
Heia Norge!
Klem

10 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

WOW for et rå lekkert bad dere har..og det herligste var tømmerveggen...virkelig rått alstå... helt i min gate... ser ut som du har et en liten kant langs veggen der flisene slutter..stemmer det`?

Klem Kerstin

Anonym sa...

Du trenger ikke styling , når badet er SÅ lekkert da:-D
Skjønne farver også!
Ha en fin kveld,klem Hege.

Anonym sa...

Kjempeherlig bad =) Klem fra meg

Ninas Interiør sa...

Kjempekoselig bad! Elsker den gamle stilen med tømmervegger. Godt at du har tatt vare på den!

Klem Nina

Synnøve sa...

Herlig bad. Likte tømmerveggen deres.
Ha en fin kveld
klem

Maliva`s verden sa...

Hei...så gøy at du tok utfordringen. Glemte helt å se på smykkene dine her jeg....falt pladask for de emaljetingene du har der...og i den nydelig blåfargen,og tømmerveggene ; me like;o) Når kommer din bolig i VAKRE HJEM???
Klem fra Maliva

H elle K sa...

Herlig. Spessielt med kontrasten med tømmer veggene.
Lekkert.
Kristin

Datt sa...

Wæææo, for et fantastisk bad!! Den veggen gjør jo bare SÅ mye ut av seg! Nydelig! :D

Ninas Interiør sa...

PS! Det ligger en award til deg på siden min! Ta den hvis du vil ha den!:)

Klem Nina

ANETTESHUS.COM sa...

Så flott bad du har, Marit!!! Kjempe-sjarmerende med den gamle tømmerveggen!!

Ha en fin dag!!

Klem
Anette:)