søndag 31. januar 2010

En liten titt inn i galleriet...

Vi har to rom i underetasjen med egen inngang hvor vi har utstilling en gang i året og
hvor jeg har staffeliet og malesakene mine - derfor kaller jeg det galleriet :o)
Her samler vi også mye vi kjøper på loppemarkeder og auksjoner -
det jeg ikke får plass til i hovedhuset *smiler*. Og her er er en bitteliten smakebit.
Ett av mine prosjekt er å gjennomfotografere det vi har her og legg ut på bloggen for salg!
Men som jeg har sagt om meg sjøl - jeg er litt lat - og nå i kulda går alt så tregt...
Nå skal jeg drikke kaffe og lese Aftenposten...
Ønsker dere en fin søndag!
Klem

6 kommentarer:

Fleurette sa...

Hello dear Marit, I wish you a beautiful sunday with a cup of good coffee:)))
Fleurette

Minka sa...

Så heldi som har en slik plass...Og så vakre ting å omgås med...

salige lavendel sa...

Jeg må si jeg håper du får laget et bloggmarked! Det ser ut som du har mye spennende på lager i galleriet ditt!

Datt sa...

Så mye lekkert! Der skulle jeg gjerene vært og sett ja! Sukk... Oslo er langt unna det... :P

Mitt hvite hus sa...

WOW for en flott samling av gamle vakre ting du har...
Klem kerstin

helle - pirettehuset.dk sa...

Det er også meget hyggeligere at læse Aftenposten med en kop kaffe til end at arbejde!

Ser ud til at du kan få godt gang i et salg, Marit. Fine sager.

Klem Helle