mandag 8. februar 2010

En mandag i februar...



Det høres ikke veldig spennende ut, men det kommer jo an på hva man gjør det til...
Jeg har begynt på et prosjekt som jeg tror går "rett i dass" (unnskyld uttrykket),
men jeg gir meg ikke så lett *smiler*.
Pga dette prosjektet måtte jeg rydde vekk en del lysestaker.
Plasserte dem litt hulter i bulter på kjøpmannsdisken i spisestua -
synes egentlig det ble litt fint...
Men det blir kanskje for mye av det gode?
Skal en tur til Sverige idag - til Søstrene Grenes bl. annet.
Så får vi se hvordan det går med prosjektet mitt etterhvert :o)

Ønsker Åse velkommen hjem - og alle dere andre en fin mandag!
I følge Shabby Charm gå Inspirasjonsguiden går i trykken idag - spennende!
Har fått med et bilde og link til bloggen min i guiden, kjempemorsomt :o)
Klem

9 kommentarer:

Kjeruben sa...

Jo; det fuka veldig godt med lysestakane på skjenken! Kjempekoselig!
Lykke til med prosjketet... reknar med det blir å sjå her på bloggen før eller seinare.

:o)

Marit sa...

Hei Kjeruben
Ja - selvfølgelig :o)

jannes hobbykrok sa...

Synes det ble herlig pyntet med alle stakene der jeg!og bildene dine er så flott i hvert innlegg,at det er en fryd for øyet!
klem,Janne

Synnøve sa...

Likte lysestakene som stod sammlet på skjenken.
Spennende med nytt prosjekt.
Ha en fin dag

Fleurette sa...

Hello dear Marit,Your candlestick are beautiful and well located!!!!
Have a very nice evening
Big hugs
Fleurette

Solveig sa...

Har ikke noe tro på at dine prosjekt blir mislykket. Du viser såååå mye fint her hver eneste uke:o)))
Disse lysestakene dine ble bare kjempelekkre sammen! Som tatt fra et interiøragasin:o)
Ønsker deg en flott dag og lykke til med dine prosjekt:o)
Klem fra Solveig

Norwaystyle sa...

Takk for hyggelig kommentar :-). Jeg leser og ser på alt du legger ut på bloggen din, men jeg er ikke alltid så flink til å legge igjen kommentar. Jeg nyter alltid de vakre bildene og alle detaljbildene fra ditt flotte og spennende hjem. Det så veldig fint ut med lysestakene samlet. Jeg var på Søstrene Grene på Ski storsenter her om dagen. Mye morsomt der, og stort utvalg i lerreter :-).God tur til Sverige.
Klem

Som mine dager er sa...

Stilig med alle lysestakene samlet. Du er flik til å se gode motiver når du tar bilder.

Vi får Søstrene Grene her i byen ... er det denne uka tro?! ELler neste. Uansett ser jeg fram til det. De har jo utrolig mye stilig. Til en billig penge!

Synd noen prosjekter går rett i dass. Ikke alle kan være like velykket. Så lykke til neste gang.

Ha en fin kveld.

Klem fra Marit

M sa...

Hultert til bultert kan være stilig det.....synes ofte at det er pent med det som ser litt tilfeldig ut, ikke for perfekt, på en måte!
God tur til Søstrene Grene, det har de mye luddig, lurer på hva du kommer hjem med!
Klem, M