mandag 22. februar 2010

På plass!




Nå er jeg på plass på "hytta" vår.
Skal vise dere detaljer fra leiligheten etterhvert.

Men først kommer dørene...
Har en del å gjøre i dag - først en eller to brukthandlere,
så en liten lunsj og så kafe-besøk og så er det vel snart middag?....


Bygården er fra 1870-årene og utvendig oppussing
har ikke kommet i første rekke som dere ser!

Det er stort sett i turistområdene det har skjedd.
Jeg synes nå porten og dørene er fine lell :o)

Fortsettelse følger...

Klem MARIT

7 kommentarer:

Hos Camilla sa...

Stakkars deg, høres ut som en forferdelig slitsom dag... :)
Nydelige dører, gleder meg til å se resten.
Camilla

KKvinneblogger sa...

For en vakker dør, den grønne!
Det er så forferdelig å se når folk hiver ut stor, gamle, flotte inngangsdører i bygårder og erstatter dem med små "plastikkdører".
Kos deg med alt du har å gjøre i dag :)

Anonym sa...

Næmen så fiiine dører...gleder meg til å se mer ja.

Ha en fin dag da:)

Norwaystyle sa...

Håper du får en riktig fin tur og at du får kost deg etter alle kunstens regler. Sjarmerende og nydelige dører. Gleder meg til å se mer. Kos deg videre.
Klem

Anonym sa...

Nydelige dører - kos deg masse:-)
Klem,Hege.

Datt sa...

Fantastisk nydelige dører, supergleder meg på mer! :D

Minka sa...

Lekkre dører..Blir kjekt å se mer...