søndag 30. mai 2010

Tilbake etter noen nydelige dager i Toscana

Dette var det første jeg så når jeg slo opp vinduslemmene om morgenen...

Et trangt smug fra byen Castel del Piano


Og kveldstemning ved bassenget.
Her er det vel ikke annet å si enn at vakrere blir det ikke...
Med 25 varmegrader og strålende sol har vi kost oss skikkelig!

Nå er det tilbake til "striskjorta og havrelefsa".
For nå begynner pakkingen for alvor.
Nå ribbes huset og vi bor i et ingenmannsland.
Blir nok ikke så mange innlegg fra meg nå - det blir ikke mye å vise fram her,
men bare vent til vi er på plass i den nye leiligheten!

Nå skal jeg ta en titt på hva som har skjedd i Blogglandia mens jeg har vært borte :o)
Klem

4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Ahhh .. så herlig, Marit!! Det ser helt fantastisk ut!!! Ingen tvil om at dere har kost dere:)

Gratulerer med salget forresten!! Og lykke til med flytting og alt som hører med nå i denne spennende tiden!!

Klem klem
Anette:)

Ninas Interiør sa...

Velkommen hjem! Og masse lykke til med nedpakking av gammelt hjem, og innflytting i nytt hjem!:)

Ha en fin søndag! Klem Nina

Datt sa...

Sukk, det så virkelig herlig ut! Heldige du! :D

Margrethes hus og hage sa...

Ser ut som et vidunderlig vakkert sted :)
Deilig å lade litt opp til flyttingen.
Det er slitsomt å bo i esker, men for en kort periode så går alt :)

Ønsker deg en fin søndag. Hilsen Margrethe