tirsdag 13. juli 2010

Hadde aldri trodd jeg skulle finne igjen småtingene mine

Men det har jeg gjort!
Her er lysestaker og andre småting som jeg har på spisebordet pluss
noen søte figurer som sitter inne i det gamle hjørneskapet og titter ut...
Fremdeles er det noen saker og ting jeg ikke har helt kontroll på, men det er like før!
Men det havner masse ting i kjelleren, bl.a nesten alt som var i det hvite skapet.
(Dukker nok opp på Finn)
Det ble for nusselig og smått her med en høyde på fire meter under taket enkelte steder!
And I love it :o)
Klem

5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Det tager tid og tålmodighed at pakke ud og særlig hvis det er noget specielt man leder efter.Selv om man har mærket alle kasser godt.
Sig mig er lejligheden i 2 etasjer?
Jeg kan se at du har store vinduer i køkkenet men terrasse og ovenlysvinduer i stuerne?
Det må være en stor omvæltning at flytte fra et gammelt hus med historie og ind i noget der er helt nyt og topmoderne.
Men det ser ud som om dere allerede er ved at finde stilen...:-o)

Fortsat god sommer fra Lisbeth

Celestial Charms sa...

Marit,
You have arranged such beautiful things in your lovely home. I have never seen a white flat screen television before. How perfectly it matches your decor. Have a sweet day.
Maureen

Anonym sa...

Oi, lenge siden jeg var innom hos deg...her har det jo skjedd masse. Virkelig flott i leiligheten. Håper du får noen fine sommerdager:)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei :))

Så flott det øverste bildet var!!! Mye lekkert som jeg kunne tenkt mej hehe...;)))

Ha en fin sommer :)

Klem klem :))

Anonym sa...

So lovely....Kathy