mandag 12. juli 2010

Spiseplassen...


... sett fra TV-stua. Dette er yndlingsplassen egentlig.
Deilig med stort bord - her blogges, leses og spises det :o)
Vi hadde tenkt å selge bordet fordi jeg trodde det ble for stort,
men det passer mye bedre her enn "hjemme" (gamle huset).

Nå skal jeg ned i noen kofferter å lete etter tøy jeg mangler...
Har ikke hatt innmat til alle garderobeskap, men i dag har vi vært på XL i
Strømstad og kjøpt inn litt av hvert.
Gleder meg til å få alt på plass.
Gjestebadet og soverommene er ikke noe å vise fram akkurat nå gitt!

Ønsker dere en fin kveld og takk for hyggelige kommentarer, blir så glad!
Klem

2 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei Marit :))

Åååå så flott spiseplass du viser , og super lekker tv stue!!!! utrolig koselig , og så flott med dem dørene ♥ I like :))

Kos dej masse i sommer :))

Klem klem :))

KATE ♥ sa...

Det er ikke vanskelig å skjønne at dette er en yndlingsplass.
Her hadde jeg også trives!