onsdag 4. august 2010

Endelig...

... har de gamle urnene fra Ungarn kommet på sin rette plass!
Den store og den lille til venstre har vi kjøpt i en liten by som heter Eger.
De to andre er svenske.
Må få noen "rufsete" og slitte ting inn på dette moderne kjøkkenet -
og nå synes jeg kontrastene begynner å komme på plass...
Kjøkkentaket er fire meter på det høyeste så her kreves det noe som
understreker høyden.

Ser at det er veldig mange som følger med på bloggen min.
Velkommen skal dere være!
Kjempe inspirerende og litt skummelt!
Klem

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så lekker blogg du har! Her ble jeg sittende! La meg til som følger, jeg Håper det er ok!

Velkommen inn til meg. Hilsen Elisabeth.

Fru Lunde sa...

Hei Marit! ;o)

Deres nye hjem tar form ser jeg, litt etter litt,-og det blir KJEMPEFINT! :O) Ser frem mot å titte innom dere en tur snart! ;o)

Klem