torsdag 2. september 2010

Kjøpte en kjole...

... i Oslo i går.
Nydelig støvete farge - en typisk interiørbloggersak kanskje?
Men jeg likte den lell!
Kjøpte også en helt enkel kvadrarisk puff i jute fra Country Chic i Vibes gate.
Brukte Inspirasjonsguiden og fikk en del prosenter!
Puffen skal jeg hente neste uke - den var litt vanskelig å få med på toget...
Var så mye lekkert i den butikken nå at jeg helt glemte å ta bilder, typisk meg.
Dessuten blir jeg litt nostalgisk når jeg går i den gaten
for der har jeg bodd i 12 år :o)
Klem
Marit

4 kommentarer:

aase sa...

Den er jo så lekker!! Nå blir du fin ja!! Deilig med litt nytt for høsten!!

Anitas Interiør verden sa...

Lekker kjole,har veldig sansen for den type kjole.
ha en fin dag,gleder meg til å se puffen din

Klem Anita

Hegeslilleboble sa...

Den var kjempefin!!!! Sikkert herlig på litt kalde høstdager fremover:).

Anonym sa...

Kjempefin kjole, altså! :)