fredag 12. november 2010

Ny lampe - fortsetter...

Er enig med kommentarene under, den virker hard i miljøet.
Men jeg gir meg ikke så lett...
Den er like "usynlig" som glassbordet som står på den andre siden -
og taklampe over slagbordet kan vi ikke ha.

Dette var jo altfor frekt, plassere lampen på stuebordet. Hjelpe meg!
Men som dere vet elsker jeg kontraster :o)
Gammelt tre/glass, 1700-tallet og ny italiensk design, hm.
Nå er jeg spent på hva bl.annet mannen min som sitter i Budapest og følger med, sier!
Lar den stå der til i morgen - så får vi se om jeg sleper den tilbake til forretningen *smiler*
Nå skal jeg snart se på Skavland...
Klem
Marit

6 kommentarer:

Anonym sa...

Synes lampa er kjempeflott jeg
Liker kontraster
så jeg hadde godt for den.
Lykke til med valget og god helg

Blått til lyst sa...

Tja, kontraster er fint, men dels synes jeg denne lampa er vel mye en gjenganger, og dels er lyset ikke akkurat flatterende for middagsgjester som gjerne vil kose seg.
Kanskje med en mykere pære og dimmer?
Eller hva med en skikkellig høy og sprek stakelampe?
Lykke til med valget!

KKvinneblogger sa...

Skavland er slutt, og jeg er enig med deg, kontraster er flott! Ikke gi deg! Jeg likte den best på det lille bordet, på spisebordet ble den for dominerende etter min mening.
Lykke til med å finne ut av det :)

Lisbeth sa...

Jeg synes at lampen er meget flot og jeg kunne godt falde for den selv.
Prøv du med en anden slags lyspære og se om det ikke hjælper på det skarpe/kolde...:-)
Havde du ikke et par plastikstole også ved det gamle bord?

Hej fra Lisbeth

mimmi-leone sa...

For en flott lampe!
Og den passet bare perfekt den du har satt den , for en herlig kontrast, Go for it!!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Hege sa...

Elsker kontraster - og kartell-lamper!
- men skjønner hva du mener om plasseringen:-)
Ikke gi deg så lett, den lampen på rett plass er bare NYDELIG:-D
Riktig god lørdag Marit,
klem Hege.