torsdag 25. november 2010

Og alle hjerter gleder seg...


... men hvor skal jeg gjøre av alle sammen?
I det gamle huset hadde jeg 16 smårutede vinduer
hvor jeg virkelig kunne utfolde meg med små juleduppeditter...
Så nå er det bare å bruke hue for å skape en skikkelig julestemning
her i den luftige leiligheten hvor det er fire meter takhøyde enkelte steder...
De fine stoffhjertene havner nok på juletreet...
Lykke til med juleforberedelsene, damer -
nå går det fort og morsomt er det!
Klem
Marit

5 kommentarer:

Ingun sa...

Hei
Ta deg en tur i skogen og finn en vridd, litt stor einer gren, rot ...
Heng den opp i taket med gammeldags vridd hyssing, eller et dekorativr bånd. Fest hver enkelt pynteting så de henger i ulik lengde som en uro. Utrolig fint...får samlet masse pynt på det viset

Lykke til med jule-prosjektene dine;-))

KKvinneblogger sa...

Hei!
Det er ikke lett å finne ut hvordan man skal pynte til jul i nytt hjem. Men du kommer helt sikkert til å finne en løsning som blir nydelig!

Marit sa...

Takk til Villmarkstausa - dette høres jo spennende ut. Kanskje det er noe for meg!

Åse fra mitt lykkehus sa...

Flotte hjerter,og de må jo få komme frem. Hva med en tom krans du kan henge som en lysekrone og henge hjertene i sen ned i ulik høyde.Vansklig å forklare kanskje..

Villmarkstaus sitt forslag var og flott.

Klem Åse

Marit sa...

Dette høres også flott ut Åse! Godt jeg har dere der ute - og ideene deres! Takk :o)