tirsdag 8. november 2011

Egentlig...

... er min smak noe midt i mellom disse to stilartene.
Bilder fra skona hem
Her er to forskjellige kjøkken som jeg synes er nydelige - hver på sin måte.
Jeg liker kontraster og i "penstua" (som vi bruker hver dag) blir det nå to moderne sofaer,
et nytt glassbord, et gammelt kjøkkenbord (slagbord), en shabby chic malt kjøpmannsdisk ,
et nytt "fransk" skap (som jeg tror blir fjernet) og -
innkjøpt idag, en hvit høyglanset skjenk med to dører og tre skuffer.
Lurer på hvordan dette blir tilsammen!
Skjenken får vi om to uker, men sofaen i uke 50 (om vi er heldige)...
Skal vise det til dere etterhvert - om jeg tørr ;o)
Uansett - jeg liker utfordringer og gleder meg!
KLEM

1 kommentar:

Herman Grans ♥ sa...

Fine bilder :)
Syns ikkje dei var såå forsjellige, så eg gleder meg til å sjå resultatet , det blir helt sikkert fint :)
Hilsen Grete