søndag 18. mars 2012

Lin og bomull

Gammel stol fra loppis, vekkerklokke (ubrukelig - men vakker) fra Ungarn og ny lampe fra det store varehuset...
Har kjøpt litt nytt sengetøy - ikke noe luksus,
men bomull med stjerner fra Kid og rosa linpute fra Kremmerhuset og
linkappe fra H&M home.
Dermed ble det lille soverommet som nytt.
Jeg vet det har vært stille på bloggen noen dager og det er ikke fordi jeg har ligget til sengs *smiler*,
men jeg har vært et par dager i Oslo og dagene flyr i en fei. 

Og til onsdag er det kvinneaften  her i Halden.
Her vises vårens trender innen klær, sko, briller, smykker, hår, interiør osv.
Dit må jo en jålete dame som jeg!
Jeg håper det dukker opp mange haldensere med vårfornemmelser :o)
KLEM

4 kommentarer:

Nennes sa...

Så lekkert :)

ha en flott dag!

Rita sa...

Hello Marit,
I stopped by you blog to say hello today and found your beatiful photos. your bedroom looks amazing and I especially love the way you use a chair for a nightstand. Super!
rita

stallnilsen sa...

Så koselige og fine bilder fra soverommet :)

Ha en fortsatt fin søndag, hilsen Lisbeth ;D

Hiltonfruen sa...

Så FIN lampe du har på det fine nattbordet ditt.
Kan jeg spørre hvor den er fra?
Ha en fin helg:)
Klem Monica.