torsdag 29. mars 2012

Til kjedsomhet...?

Jeg vet at jeg har vist detaljer fra denne stua veldig mange ganger.
Men i dag traff sola så vakkert på bordet at jeg bare måtte vise dere...


I dette rommet oppholder jeg meg mye.
Her er det ikke TV så tankene kan løpe fritt :o) og jeg har alltid noe vakkert å hvile øynene på.
Ikke dyre ting, men ting jeg er glad og som jeg har hatt lenge.
For en interiørfreak som meg er omgivelsene veldig viktige og
innredning mer enn en hobby.
Grubler mye for å få det akkurat slik vi vil ha det.
Jeg vil at personligheten på oss som bor her skal vises.
Ikke bare trender - det holder ikke i lengden, tror jeg :o)
Enig?
KLEM

2 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Herlig vårlys hos deg. Enig med deg innredning gir god energi og helsegevinst:-) påskeklem Siv

Myrullpiken sa...

så herlig:) ja, det er jeg enig i:)

Ønsker deg en super duper uke:)¨

Lik gjerne siden vår på facebook:) Vi har opprettet en ny side, og håper veldig gjerne at du vil gå inn på den, og like den:)


Gode klemmer fra Myrullpiken<3