torsdag 23. august 2012

Godt man tenker seg om...

Vi har en liten bod på terrassen.
Den er i tre og jeg kunne ikke forstå hvorfor den ikke var malt i samme farge som huset.
Men nå ser jeg hvorfor - treverket er en nydelig kontrast til huset som er i mur og
malt i en lys gråbeige farge.
 
Liker hvitt og treverk sammen.

Og oliventreet mitt vokser og vokser :o) ... I våres mistet det haugevis med blader, men det liker seg her i kroken.

Noen stener pynter opp på tregulvet som er skikkelig rengjort og behandlet i år.

Hortensiaen blir bare finere og finere utover høsten.

Så moralen er: Det er lurt å "bo seg til" før man forandrer på ting.
For jeg var klar for å male :o)
KLEM

2 kommentarer:

Victoria sa...

That is a gorgeous space and I think you made the right decision in not painting it!

Drømmeboden sa...

Kloke ord!! :-) Jeg brente meg på det sist gang, alt var planlagt, klappet og klart da vi skulle flytte inn! Alt var kjøpt inn. Denne gangen skal vi bo oss inn i huset :-)

God helg til deg, nydelig uteplass du har!! ¨

Klem Ranveig