onsdag 19. september 2012

Kupp i Storgata!

Litt småteit modell, men men - tanken er god :o)

Detaljer
Jentene hos lykke i norge pakket ut varer som skal på HØSTMARKEDET og
jeg dukket opp i rett øyeblikk.
Jeg fikk meg en høstkappe, en lang skjorte og genser for fem hundre kroner!
Under halv pris og det på høstnyheter!
Så nå stiller jeg opp her med dagens "outfit" som det heter.
Her har jeg tatt på meg både genser og skjorte - liker lag på lag :o)
 
Dette blir nok første og siste gang som "modell",
men hva gjør man ikke for å støtte butikkene i gata vår!
Løp til butikkene i Storgata folkens - nye kupp venter i morgen og fredag og lørdag.
KLEM

3 kommentarer:

Dronninghuset sa...

HERLIGE PLAGG.
JEG OG LIKER LAG PÅ LAG...
VI TRENGER VARMT TØY NÅ FREMOVER.
HA EN FIN KVELD,

HILSEN TOVE

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Synes modellen var fin jeg ! klem

KATE ♥ sa...

Du har god smak.
xx