mandag 1. oktober 2012

Nerver...


I morgen skal jeg bestille noen frekke puter med gult - til sofaen...

Dødningshodepute fra Susanne :o)
Den gule lampa var mye større enn jeg trodde!
Vi så det allerede i butikken, men jeg tenkte at nå er det slutt på bittesmå duppeditter i det store rommet.
Her har jeg prøveplassert den og vet ikke om den blir der -
men uansett er jeg fornøyd med kjøpet -
den er morsom og frekk.

Og i tillegg har jeg skeiet ut med en frekk pute fra Alle tiders -
dødningshode med diamant!
Her kommer den "nye" Marit.
Er spent på hva dere synes...
KLEM

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så mye stilig du har i hjemmet ditt. Lampen i gult passet godt inn. Så den jeg også, på Kremmerhuset. Flott innlegg under også, med bildeveggen og de lysende kulene. ;) Hvis du vil ta en tur innom meg finner du meg på bloggen Husfruas Memoarer.

Marit sa...

Det skal jeg gjøre, Hulda. Det er en stund siden jeg har vært inne hos deg!
Klem marit

Bringen Blomster sa...

Gult er kult! Og lampa var stilig :).

Synnøve

Unknown sa...

Rå kuult ;o))

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Hihi, du er så søt, Marit ;)

Har fulgt deg lenge, og dette ble kjempekult!
Bloggen din er hyggelig, koselig og inspirerende!

Ønsker deg en strålende mandag og uke!

Hilsen Kristine

Irene - Fra slott til kott sa...

Så stilig med den gule lampa :-) skikkelig sprekt!

Hilsen Irene