lørdag 12. januar 2013

Flere bilder kommer i morgen...

To orkideer pluss mange hvite kubbelys ble med hjem i går.
Orkideene plasserte jeg i en bolle jeg har kjøpt hos Kid for lenge siden.
I sofaen roseputa fra Em og spostsekkputa fra Vintage by Nina

Jeg kjøpte ikke mye, men litt ble det jo på Ikea igår.
Noe sort/hvitt, noe turkis, hvite lys, servietter og orkideer.
I dag har jeg vært en tur på byen og
etter det har jeg skrudd ferdig og "staylet" en liten søt Ikea sak :o)
Hater å fotografere i kveldslys så bilder kommer i morgen!
Nå er det tid for middagslaging...
KLEM

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin den dus rosa puten var ;o)) Jeg skulle også hatt meg en tur på Ikea - men det var den tidsklemmen da ;)
God helg ;oD
Klemklem

Marit sa...

Hei Elisabeth
Jeg har kjøpt puta i Sverige, men ikke på Ikea. Den finnes sikkert i interiørbutikker i Norge også. Det er en Moltex-pute.
Klem fra marit :o)