torsdag 24. januar 2013

Ferdig...

...og vi har fått et helt nytt kjøkken!
Oversiktsbilde. Jeg ser at kokebøkene mangler i bokhylla. Er nok litt for rask til å legge ut bilder.
Listene ble fjernet når tapeten ble satt på plass og det liker jeg!
Gjøken galer stille og rolig, men har en liten bilyd når den starter opp! Kanskje den må tilbake til Fredrikstad...
Alt det jeg hadde her før er fjernet og bare hvite ting er satt fram. Det ene trekker det andre med seg!
Og hold dere fast - nå skal ytterveggen i stua mot terrassen til pers. 
De grå veggene gjør noe med karakteren på hele leiligheten -
om man kan bruke det uttrykket.
Jeg er spent på hva dere synes :o)
KLEM

5 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Tøft! :)

KKvinneblogger sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Junk De Lux sa...

WOW MARIT!!!!!! Nå kommer jeg straks på kaffe altså, for dette må jeg se "live"....så utrolig kult!!

Marit sa...

Bare kom, Hanne! Vil gjerne vise deg "The wall" :o)

Lisbeth sa...

Det blev super flot..:-)
Kan godt forstå du også vil lave en tilsvarende væg i stuen..:-)

Hej fra Lisbeth